Ga naar inhoud

DVD player/burner werkt niet


Titsken

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee worstel. Mijn DVD speler doet het niet. Het is te zeggen hij heeft wel stroom (ik kan hem openen) maar leest of schrijft niet. Hij wordt nergens herkend.

Nu dacht ik eerst dat het een driverprobleem was maar dit zou plug en play moeten zijn. Maar heb dus enkele pogingen gedaan. Van drivers proberen updaten desinstaleren,... .

Ik heb ook eens geprobeerd met een externe usb aangesloten speler maar deze werkte ook niet. (Toestel was wel al zeer lang niet meer gebruikt dus ik was ook niet zeker van een correcte werking)

Uiteindelijk heb ik de pc uitgeschakeld, de speler in de kast volledig afgekoppeld, pc terug opgestart, terug afgesloten en terug aangekoppeld en dit leverde ook niets op.

De laatste poging vas een nieuwe speler gekocht, bijna identiek en in de kast verwisseld met de vorige.

Probleem blijft het zelfde.

Wat kan er nu nog mis zijn?

Iets fout in de datakabel naar de schrijver?

Een fout in de voeding?

Wie kan me helpen. (En wat kost een herstelling mij?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.