Ga naar inhoud

Epson SX235W print niet draadloos


naabje

Aanbevolen berichten

Hoi,

We hebben begin dit jaar een nieuwe printer gekocht de Epson SX235W, omdat onze oude printer die was kapot gegaan, dus ik die printer toen installeren op onze vaste pc (gebruiken we niet meer) en hij deed het perfect. ook deed hij het toen draadloos op mijn zus haar laptop. maar plotseling 2 maanden geleden deed de printer het niet meer op mijn zus haar laptop ik heb hem een paar keer opnieuw proberen te installeren via wifi maar op een of andere manier zegt hij dat dat die geen verbinding kon maken met de printer, alles goed gevolgd via de instructies maar het werkt gewoon niet. op dat moment was het nog niet zo'n heel groot probleem maar we zijn van plan om onze vaste PC weg te doen omdat die helemaal versleten is (7jaar oud) hij is heel traag enzo en er valt niks aan te doen met die PC,

Nu heb ik gister zelf ook een Laptop gekocht en zo net geprobeerd om de printer draadloos op deze laptop te proberen te installeren maar dat lukte ook al niet. ik kan alleen printen via de kabel die aan de printer vast zit.

en ik heb liever dat ik kan printen via Wifi want dat is een stuk makkelijker en sneller voor mij.

Dus mijn vraag: kan iemand mij helpen met het oplossen van mijn probleem? ik wil graag weer draadloos kunnen printen.

Mvg, Naabje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.