Ga naar inhoud

Foto's unmounted


Kokabura

Aanbevolen berichten

Ik werk al verscheidene jaren met de PC op grafisch vlak, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik merk plots dat er 2 mappen (of meerdere folders, dat moet nog uitwijzen) verdwenen is. :argh: Ik gebruik het met verschillende programs en ook met de verkenner geprobeerd maar niets te vinden. Met ACDSEE PRO 6 doe ik een door de file naam in te geven en joep, die laat de betreffende foto's zien maar je kan er niets mee doen, nog verplaatsen of kopiëren, NIETS. Bij de eigenschappen zie in voor het path "UNMOUNTED (2)" staan ???? Heel het path klopt behalve dat er geen drive letter voorstaat, en het path kan je ook niet wijzigen.

Weet er iemand hoe je deze terug kunt mounten ? of bestaat er een programmetje voor ? :dong:

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Heel het path klopt behalve dat er geen drive letter voorstaat, en het path kan je ook niet wijzigen.
En welke drive letter zou er dan moeten staan?

Kijk eens in de verkenner of je die drive letter nog kan zien.

Maak een printscreen van schijfbeheer, dat bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer. Daar klik je op schijfbeheer.

Nu worden je partities/ schijven in beeld gebracht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.