Ga naar inhoud

Foto's versturen in PICASA


vaes

Aanbevolen berichten

Ik verstuur foto's per e-mail via Picasa 3 die ik in een webalbum van Picasa upload in de oorspronkelijke groote/kwaliteit. De ontvanger kan kan een diavoorstelling laten afspelen in priam kwaliteit. Bij uittesten naar mijn eigen mailadres stel ik vast dat die foto's toch niet in de oorspronkelijke kwaliteit in mijn mailbox komen, maar flink verkleind. Kan het ook beter ??

Met dank,

Vaes

HP DC5700 tower - Vista business - Office 2007

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de "link" naar de handleiding. Het meeste is me wle bekend. Ik wens dat mijn correspondent mijn foto's in de oorspronkelijke grootte en kwliteit op zijn pc kan opslaan. Daartoe heb ik ene webalbum gecreëerd waar ik een aantal foto's in de oorspronkelijke grootte heb opgeladen. Als ik dat album dan doormail, heb ik de indruk (als ik het uittest met een mailje aan mijn eigen adres) dat de foto's DESONDANKS in een verminderde kwaliteit aankomen.

Vaes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat het niet nodig was om naar "Picasaweb" te gaan! In mijn geval ontvangen mijn correspondenten PERSOONLIJK een "link" naar mijn webalbum. Als ze daarop klikken kunnen ze alle foto's van het album bekijken (afzonderlijk of als diavoorstelling).

N.a.v. je antwoorden in dit forum heb ik een en ander verder uitgetest en heb de oplossing (eerder toevallig..) gevonden, als volgt:

- naar de mail gaan waar de link naar het album staat

- op een foto van het album klikken , die dan ongeveer op het volledige scherm verschijnt

- daarboven klikken op "downloaden"

- er verschijnt onderaan in een gele balk: wilt u de foto openen of opslaan

- ik kies voor "opslaan als" + dan de gewone procedure: naam geven en de map op mijn pc opzoeken waar ik die foto wil opslaan. Bij contrôle zie ik dan dat de foto in de oorspronkelijke grootte in mijn afbeeldingen staat.

Alvast bedank om mij te begeleiden bij deze discussie!

Vaes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.