Ga naar inhoud

Geen driver Pinnacle Dazzle dvc 170 onder Win 7


Gast Johann1962

Aanbevolen berichten

Gast Johann1962

Hallo,

Ik heb deze maand een nieuwe laptop gekocht met Windows 7 64 bits als besturingssysteem en 4 Gb intern geheugen. Ik heb op de laptop Studio 14 HD van Pinnacle geïnstalleerd en wil nu met mijn Dazzle dvc 170 VHS banden op de laptop importeren. Ik deed dat alwel op mijn desktop met de Dazzle echter die werkt dus onder Windows XP.

Helaas kan ik nergens drivers voor Windows 7 vinden om de dvc 170 te laten werken op m'n nieuwe laptop.

Heeft iemand een idee of die er zijn of komen of is er een andere oplossing?

Uiteraard kan ik een nieuwe Dazzle kopen die wel werkt onder Win 7 maar als 't even kan doe ik dat liever niet natuurlijk. Ik heb deze Dazzle nog maar een paar jaar.

Gr.

Johann Stegerman

Zeist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Johann1962

Hallo kweezie wabbit,

Helaas is er voor de dvc 170 alleen een 32 bits Vista driver beschikbaar op site van Pinnacle. Ik lees steeds meer op internet dat men geen 64 bits driver heeft gemaakt voor deze dazzle. Ik ben dus bang dat ik voor mijn nieuwe laptop een nieuwe dazzle zal moeten aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Johann1962

Ik denk dat ik de dazzle voor de desktop blijf gebruiken voorlopig. Dat is voor mij de makkelijkste oplossing op dit moment. Ik kan dan de gedigitaliseerde filmpjes altijd nog op de laptop zetten en met Studio 14 HD bewerken.

Dank je voor je oplossingen Kweezie wabbit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Johann1962

Mocht iemand nog een andere oplossing hebben dan hoor ik het graag via m'n e-mail maar zoals het er nu dus uitziet is en komt er voor de Dazzle dvc 170 geen 64 bits driver.

Ik heb ook naar een nieuwer type Dazzle of ander merk video caputure apparaat gezocht, geschikt voor Win 7, maar deze nog niet echt gevonden.

aangepast door Johann1962
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.