Ga naar inhoud

grafische kaart ATI


viko

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een driver voor mijn grafische kaart gedownload van de site van Ati. Die werkt prima, maar nu krijg ik steeds de melding dat die driver het Catalyst Control Center niet ondersteunt.

Hoe krijg ik die twee met elkaar verenigd ?

Dank.post-7604-1417705295,2991_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je onderstaande eens even uitvoeren?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Als je NIET wil dat Google Chrome of de Google toolbar word geinstalleerd dan haal je de vinkjes weg als er achter gevraagd word.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, maar toch liever zeker spelen, ben gene crack he. :-)

Maar hoera, ik heb het control center opgeroepen en kreeg dit keer geen melding meer. Denk dat het opgelost is.

Waarschijnlijk de verkeerde driver genomen : sp37797 ipv sp42394.

Heel erg bedankt voor uw hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.