Ga naar inhoud

Magix Photo & graphic designer start niet meer op


fapo

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn oude harde schijf gekloond naar een nieuwe. Alles werkt behalve dit magix programma. ik krijg wel het startscherm van het programma, bestaat uit 3programma's; graphic designer, photo designer en photo manager.

De laatste twee worden automatisch meegeinstalleerd. Je start een programma op door op 1 van de drie te klikken, photo designer en photo-manager starten wel op maar als ik graphic designer wil starten gebeurt er het volgende:

Ik krijg een registratie window waar de juiste code al is ingevuld en het juiste E-mail adres voor registratie. als ik klik op ik ben al geregistgreerd bij magix krijg ik weer het startscherm en herhaalt het zich. als ik klik op nu online registreren krijg ik de mededeling "dit programma is al door u geregistreerd" en herhaald het zich weer. Kortom ik kom niet in het programma. Heb al diverse malen de programma's van mijn computer gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg steeds weer hetzelfde probleem terug. Magix helpt mij niet meer omdat het een oudere versie is ( 3 jaar oud) of ik moet er fiks voor betalen. zowel hulp per telefoon als per E-mail. Slechte service vind ik, ik heb het programma legaal gekocht en wil het gebruiken. Weet iemand raad?

Ik werk met windows 7 en het programma heeft tot voor kort nog gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je bericht, maar het registreren is niet het probleem. Het programma is al geregistreerd. ik krijg allen steeds het registratievenster terug en kom niet in het programma, zie tekst boven

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste post meld je dat het programma "tot voor kort" heeft gewerkt, levert het terugzetten van een herstelpunt (naar een tijdstip van normale werking) iets concreets op ? ... :hmmmm:

Heb inmiddels via de duitse website van Magix een link gehad https://support2.magix.com/customer/de/node/112123 . dit is een propgje om de magix programma's echt te verwijderen, daarna weer geinstalleerd en het werkt weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk te lezen dat je probleem opgelost is, bedankt voor het posten van de link: mogelijk hebben andere mensen hier nog wat aan. :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.