Ga naar inhoud

MKV films kijken op mijn Samsung TV


suunto

Aanbevolen berichten

Ik ben hier nu al 2 weken mee bezig ik heb beneden een Samsung SmartTV staan waar ik via een netwerk contact heb met mijn computer waar ik films op heb gedownload. Nou komt het kijk in deze films op mijn computer dan zie ik gewoon de Nederlandse ondertiteling, kijk ik via de Samsung TV dan is er geen ondertiteling te vinden? ook niet als ik Tools indruk op de afstandbediening. Nou ben ik het hele internet over geweest om te kijken waar het probleen in zit maar kom niet dan deze uitleg: je heb dus twee files een MKV matroeska en een SRT.nfo nou staat er in deze nfo file de ondertiteling maar kan daar niet bij komen.

Maar het vreemde blijft kijk ik de MKV file op mijn pc dan zit de ondertiteling ingebakken.

Kijk ik hem op mijn Samsung TV dan is hij nergens te vinden.

Nou ben ik als bezig geweest met MKVToolnix maar als ik dan de MKV file daarin zet gaat alles goed, maar de SRT.nfo word niet herkend door dit tooltje dus kan ze ook niet samen voegen.

Heeft iemand een suggestie voor mij om van dit probleem op te lossen :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.