Ga naar inhoud

movie maker live storingen


jochen

Aanbevolen berichten

ik gebruik sinds een paar weken movie maker live,ik vind dit een zeer goed en gebruiksvriendelijk programma,alles lukt perfect en kan mijn film in movie maker live heel goed afspelen,maar van de moment dat ik deze film overzet van movie maker live naar mijn pc,en hem dan bekijk op de pc of dvd zitten er overal storingen op,precies alsof deze veel te weinig pixels bevat,ik krijg dikwijls ook vierkantjes op mijn scherm enz.heb het al op vele manieren geprobeerd..weet iemand raad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag jochen,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag jochen,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

nee het probleem geraakt nie opgelost,denk dat het gewoon aan movie maker live ligt,this een heel fijn programma om mee te werken maar als er uiteindelijk storingen inzitten ben je er weinig mee,echt heel jammer,ik heb nu een programma gekocht in de winkel,werkt nie zo gebruiksvriendelijk als moviemaker live maar geeft wel geen storingen.. toch bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag jochen,

Dan mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.