Ga naar inhoud

Muziek in Surround Sound


Gast Pim556

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb sinds kort een 5.1 set in huis. Hij doet het perfect, alleen vind ik het jammer dat hij mijn MP3'tjes op mijn computer niet in surround sound afspeelt. Nu heb ik gelezen dat je dat om kan zetten. Ik ben eens gaan zoeken, en ik kwam een AC3 file tegen. Deze mocht ik legaal van een site van een artiest downloaden. Dit klonk werelds!

Ik ben toen opzoek gegaan naar AC3-converters. Deze heb ik ook gevonden, maar het lukte me maar niet om de MP3'tjes ook werkelijk om te zetten.

Nu vroeg ik me af, is er iemand die hier ervaring mee heeft en weet welke converter ik het beste kan downloaden en hoe dat dan werkt?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vindt je alles over mp3

Van mp3 naar wav is bijna vergelijkbaar als cd doch wordt ook een groot bestand.

Ik heb een de converter uit de link gedownload en hij doet het, maar hij speelt het WAV bestand niet af in surround... Ik heb hier voor de rest geen ervaring mee, zou iemand precies kunnen uitleggen wat ik moet doen om surround geluid te krijgen want ik kan voor de rest nergens een begrijpelijke uitleg vinden waarbij het ook werkt.

Aan mijn hardware ligt het iig niet, ik heb een 7 kanaals geluidskaart en een 5.1 set die op PlII Music staat ingesteld.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.