Ga naar inhoud

[OPGELOST] branden


Gina

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw hier en ik hem me aangemeld om ik nog steeds problemen heb met het branden van een film.

Ik heb al zoveel programma's erop staan

Ashampoo Burning Studio 7

en Nero 7

Maar het lukt me niet ,ik zal uitleggen wat mijn probleem is

Ik heb net weer een dvd verknoeit met Ashampoo , het probleem was dat ik toen ik hem in mijn dvd had gedaan kreeg ik een melding can play disk. Terwijl ik de film toch wel kon zien tijdens het programma omdat je dat kunt testen.

En tijdens het branden kreeg ik een melding succes vol gebrand

En met Nero krijg ik steeds een melding unable to prepare for recording

Ik kom er echt niet meer uit het kost me steeds weer een dvd

Hopelijk kunnen jullie me helpen

Groetjes Gina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Filkill hierboven al zei gebruik je voor het converteren van een avi file (een film dus) naar DVDformaat en ook het branden op DVD best 'ConvertXtoDVD'. Ik meen te mogen zeggen dat dit de meest gebruikte software is ervoor. Het is wel niet gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gina,

ConvertXtoDVD kan je inderdaad vrij downloaden, maar als testversie en dan heb je zoals Filkill zegt een watermerk in je film.

Als je van plan bent regelmatig avi-files naar DVD te converteren is de uitgave om ConvertXtoDVD te kopen evenwel zeker de moeite waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.