Ga naar inhoud

[OPGELOST] dvd bestanden zijn mp4 bestanden geworden..


Hilleke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een dvd gedownload en ik wilde die gaan bekijken. Toen bleek dat ik geen dvd “afspeelprogramma” op mijn computer heb omdat het systeem mij vroeg met welk programma het geopend moest worden. Ik heb toen op het programma geklikt dat het systeem zelf aangaf (nero cover designer essentials) en daarna heb ik het geprobeerd met het Mediacenter van Windows. Nu heeft een van deze programma's van de dvd bestanden mp4 bestanden gemaakt.

Kan ik deze bestanden weer terugzetten naar dvd (dus vts) bestanden?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn geklungel.

Groet van Hilleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nog niet, het zijn nog steeds MP4 bestanden en het waren vts bestanden. Kan ik ze niet op een of andere manier weer in vts bestanden terugzetten?

---------- Post toegevoegd om 13:10 ---------- Vorige post was om 12:57 ----------

Dat moet ik er nog even bij vertellen. Ik heb net 1 aflevering gebrand op een dvd om te kijken of het goed is maar mijn dvdspeler kan het bestand niet afspelen. Hij geeft aan dat het een onbekende dvd is. Het gaat om bestanden van een speelfilm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.