Ga naar inhoud

problemen met Silverlight en Flashplayer


jopeta

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik ben nog niet zolang lid van dit helpforum en stel hierbij mijn eerste vraag, dus ik hoop dat ik hier in de goede categorie ben.

Sinds een paar weken kan ik niets meer terugkijken op Uitzending gemist en ook niet van YouTube.

Steeds opnieuw krijg ik het bericht dat ik de nieuwste versie van Silverlight en Adobe Flashplayer moet installeren.

Ook van het forum van b.v. Seniorweb kan ik geen afbeeldingen meer openen. Het heeft echter altijdgoed gewerkt. Ik heb deze beide programma’s opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds krijg ik dezelfde melding.Toen heb ik eerst de oude versies vanSilverlight en Flashplayer verwijderd en opnieuw de nieuwste versies geïnstalleerd, maar niets helpt. Ik weet niet wat ik verder nog kan doen.

Ik heb AdvancedSystemCare en CCleaner laten scannen, maar ook dat geeft geen oplossing.

Op mijn laptop heb ik precies dezelfde versies van de programma’s staan en daar werkt het prima.

Het OS waarmee ik werkis:

Windows 7 Home PremiumSP1, AMD A8-3800 APU with Radeon HD Graphics 2.40 GHz

4 GB RAM geheugen, 64bitsbesturingssysteem.

Ik hoop dat iemand voor mij een oplossing weet.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Anny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser gebruik je?

Voer alvast onderstaande eens uit:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Indien je probleem nog niet opgelost raakt door bovenstaande uit te voeren geef dan ook door welke browser je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.