Ga naar inhoud

Problemen met USB driver(s) na installeren Samsung PC Studio


IkkeltjeKramikkeltje

Aanbevolen berichten

Afgelopen week heb ik een nieuwe gsm gekocht (Samsung SGH-F480). Bij deze gsm was ook de Samsung PC Studio installatie-CD meegeleverd. Nadat ik deze software heb geïnstalleerd zijn de problemen begonnen: mijn pc herkende opeens mijn USB hub niet meer, mijn GPS aansluiten op de pc lukt ook niet meer (herkent het apparaat niet; terwijl dit anders nooit een probleem is geweest) en bij tijd en wijlen valt zelfs mijn wireless uit (D-Link) en krijg ik daar ook error boodschappen voor ...

Ik heb ondertussen de Samsung PC Studio terug gedeïnstalleerd maar dat lost mijn probleem met de andere devices niet op ... Heeft er iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reactie!

Via Accessories > System Tools kan ik idd een System Restore doen. Ik heb zo'n herstel nog nooit moeten uitvoeren dus vandaar misschien een domme vraag:

Kan je op één of andere manier zien naar welk punt je terug zou kunnen restoren? En als dat kan, hoe doe ik dat dan? De problemen zijn afgelopen zaterdagnammiddag begonnen dus alles wat daar niet al te lang voor is, kan dienen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het ne keer proberen, es zien wat het geeft aan data. Wel spijtig dat ik dan al mijn updates kwijt ben die ik sindsdien gedaan heb (er waar een aantal drivers outdated) maar soit, dat updaten heeft ook niets aan de zaak veranderd ...

---------- Post toegevoegd om 21:10 ---------- Vorige post was om 21:05 ----------

Blijkbaar is er vrijdagmorgen een system checkpoint geweest. Dus ik zou naar dat punt moeten terugkunnen ... Wat ben ik dan nog kwijt buiten mijn driver updates? Emails en toestanden die ondertussen zijn binnengekomen en documenten die ik heb gecreëerd blijven toch bestaan, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.