Ga naar inhoud

programma om musicdata over te brengen naar pc


athlon

Aanbevolen berichten

hallo , ik heb hier thuis een keyboard en ik moet de files die in het memory zitten opgeslaan op de pc krijgen om er een Cd 'tje van te maken. Het keyboard heeft USB en er zat een dic bij met driver etc om die data te verzenden . Dit blijkt echter crap te zijn , en niemand kan die files overzetten (bron: google)

mij is dit ook niet gelukt.

ik zag echter ergens dat het mogelijk was om via een programma het geluid "op te nemen" via de audio -port.

(de pc fungeert dus als headphones van het keyboard)

weet hier iemand welk programma dit zou zijn ?

of een andere oplossing voor mijn probleem ?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een oplossing gevonden die niet goed genoeg is , maar het bied een begin waarop jullie mij kunnen verder helpen.

Ik hoor het geluid van keyboard via de boxen van de pc als ik het via een gewone kabel aansluit op de stereo IN port van de PC. Ik kan het dus opnemen via entertainment > geluidrecorder.

Dit heeft echter een tijdslimiet van 60 sec / opname

te kort dus.

ik moet dus een tijdslimiet hebben van 120 sec hebben minstens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm , moeilijker om zo iets te vinden dan ik dacht... met freecorder 4 lijkt het ook niet te gaan...

---------- Post toegevoegd om 15:49 ---------- Vorige post was om 15:40 ----------

voorlopig opgelost ! de tijd kon dus langer worden gezet ^^

als iemand een programaatje weet die betere kwaliteit levert , zou ik dankbaar zijn , want nu is de kwaliteit niet zo super , hoewel er geen achtergrondgeluiden of zo kunnen zijn want alles is direct via kabel opgenomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.