Ga naar inhoud

Scherm kopen


Jerser

Aanbevolen berichten

Heey iedereen, ik heb een beetje gezocht op het forum maar ik vond niks dat me kon helpen. (Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht, excuses dan daarvoor). Hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen. Ik ben van plan om straks naar Media Markt te gaan om een nieuw scherm te kopen. Maar waar moet ik dan allemaal op letten? Moet ik iets opschrijven over m'n videokaart of over mijn oud scherm... Ik zou natuurlijk niet graag met een verkeerd scherm afkomen. M'n resolutie is 1280x1024. Daarmee moet ik (denk ik) zeker en vast rekening houden. Ik had gedacht aan een Samsung scherm, en eventueel als het kan mogen jullie een linkje van een scherm posten dat volgens jullie een uitstekend scherm is. Als ik nog meer instellingen moet toevoegen zeg het dan maar! Ik hoop dat jullie me op de goede weg kunnen zetten! Mvg Jerser

Link naar reactie
Delen op andere sites

LCD monitor

Deze heeft een HDMI en VGA aansluiting

De scherm is 21,5 inch

LCD monitor 2

Deze scherm is buiten uw budget maar heeft wel HDMI, DVI en VGA aansluiting.

Heeft ook luidspreker aan board.

Daarbij verbruikt het weinig stroom bij standby.

De scherm is 22 inch

Resolutie kan je altijd naar beneden aanpassen maar het kan 1920x1080 Pixel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik heb een scherm gekocht maar nu heb ik een ander probleem! Ik heb geen geluid!!! Ik weet niet hoe ik dit kan verhelpen! Het ligt waarschijnlijk aan een geluidskabel, maar er ik weet ook niet of er wel degelijk geluidsboxen in m'n scherm zitten! Kan je me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je al gekocht?

Hoe hebt je aangesloten?

Ja, ik heb een samsung gekocht. Nou ik heb het aangesloten maar ik wil ff melden dat m'n computer man zo'n toestelletje heeft gezet waardoor je met een druk op een knopje de andere computer gebruik maakt van het scherm (was bij mijn oud scherm ook zo). Dus wij staken de kabel overal in waar het moest en dus in dat toestelletje. Nu krijgen we dus geen geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.