Indien het om gekochte cd's gaat staan de liedjes nog niet in MP3 formaat.
Met een programma zoals format factory (klik erop) kan je de liedjes converteren naar MP3.
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
1Bedankjes Dit is een discussie over Smartphone in het forum Archief Multimedia , en maakt deel van de Multimedia categorie; Dag, Ik zoek een gemakkelijke manier om mijn favoriete audio CD's over te brengen op mijn smartphone (android Samsung Galaxy ...
Dag,
Ik zoek een gemakkelijke manier om mijn favoriete audio CD's over te brengen op mijn smartphone (android Samsung Galaxy XCover. Waarschijnlijk moet dit via mijn Laptop. Als ik de CD in mijn laptop steek, zie ik in verkenner geen MB bestanden maar nietszeggende tracks van enkele kB. Zijn deze CD's te oud? Dit moeten toch WP3 bestanden zijn, niet?
met dank
Indien het om gekochte cd's gaat staan de liedjes nog niet in MP3 formaat.
Met een programma zoals format factory (klik erop) kan je de liedjes converteren naar MP3.