Ga naar inhoud

win dvd maker


dj basse

Aanbevolen berichten

beste;

Ben volledig nieuw hier . ben hier namelijk omdat ik serieuze problemen heb met een aantal programmas . nl 1 ervan is win. dvd maker als ik die opstart en ik selecteer een videobestand om te branden en ik klik op verder word die wazig en heeft een melding van win.dvd maker werkt niet meer. ik kan dan ofwel opnieuw laten opstarten of probleem zoeken op internet . als ik het probleem laat zoeken zegt hij da ik nieuwe updates moet instaleren in win. . heb dit al gedaan maar mijn probleem blijft steeds zou er mij aub iemand kunnen helpen. ik weet echt niet hoe ik het kan oplossen . dank op voorhand. dj basse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste;

Bedankt om te reageren . maar ik zou niet weten hoe ik win dvd moet her instaleren. ken je geen site of torrent waar ik de software kan vinden . heb ook met programmas problemen vb express burn iedere keer als ik mijn computer heb afgelegt moet ik het programma wissen en terug instaleren anders werkt het niet meer. met dank dj basse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat ik serieuze problemen heb met een aantal programmas

Dan gaan we proberen je pc "proper" te maken, misschien zijn de problemen dan opgelost.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, Het lukt me niet om dat te installeren hij zegt op het einde onherstelbare fout heb het al op verschillende manieren geprobeerd ik kom er zot van hier heb ik anders het probleem hopelijk kan je mij daar mee helpen. dank op voorhand.

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: APPCRASH

Naam van de toepassing: DVDMaker.exe

Versie van toepassing: 6.0.6001.18000

Tijdstempel van toepassing: 479193d1

Naam van foutmodule: StackHash_9968

Versie van foutmodule: 6.0.6001.18000

Tijdstempel van foutmodule: 4791a7a6

Uitzonderingscode: c0000374

Uitzonderingsmarge: 000b015d

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie 1: 9968

Aanvullende informatie 2: ca7ac73204fd88b5099ccc630218df8f

Aanvullende informatie 3: 23d2

Aanvullende informatie 4: 01b3bb640fe79ece5342abb1cdc93d16

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan proberen we eerst iets anders.

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op mbam-setup.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".(uitvoeren als administrator)

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computeropnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste, Alles is goed verlopen met conclusie dat mijn computer beter geworden is er zat zeer veel vuiligheid in maar het probleem van mijn win dvd maker blijft hetzelfd zou het kunnen dat ik per ongeluk eens iets belangrijks heb gewist in de tijd maar in het begin werkte da programma zeer goed . zou het niet opgelost kunnen geraken met heel de computer te formateren en alles terug te installeren ? en hoe doe je dat? met dank djbasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.