Ga naar inhoud

windows media center


candise

Aanbevolen berichten

volgens mijn pc zou ik kunnen tv kijken met windows media center

het enige wat ik moet doen is bij start inklikken windows media center en daar begint het probleem al.

dit wordt namelijk niet gevonden !

ik heb windows7 premium, zou in theorie echt mogelijk moeten zijn

ligt het aan het feit dat het draadloos is ? en ze zeggen ook dat je overal kan naar tv kijken, dus aan mijn tv moet ik toch mijn laptop niet aansluiten

anders kan ik gewoon tv kijken zonder laptop toch ?

in mijn side bar heb ik raar genoeg wel een windows media center, als ik die open doe dan zie ik wel al mijn afbeeldingen, muziek weet ik niet, ik heb nog geen muziek staan, maar tv , neen, vergeet het maar, ik word doorverwezen naar een website en wat zeggen mij die ? haha, net hetzelfde als ik zei in het begin, op start klikken en windows media center intikken, ik denk dat ik weer iets heel kleins en doms verkeerd doe, maar ik weet gewoon niet wat, kan mij iemand helpen aub?

ah ja, zou het bijna vergeten, eerst vroeg mijn pc mij een toepassing die mij zou helpen om tv af te spelen, ik selecteerde vlc media player uit de lijst die ik kreeg, was gelijk de enige player die ik zag, maar ja, krijg foutmelding

aangepast door candise
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.