Ga naar inhoud

epson stylus sx200 printer


Diana90

Aanbevolen berichten

Hallo lezers

ik heb een probleem met mijn printer. Hij print niet goed qua kleur en de cartridges zijn reeds vervangen. Ik heb via de printer een 1e klas printkop reinigen uitgevoerd en het werd al beter maar hij moet nu nog een keer via de software gereinigd worden. En daar ligt mijn probleem ik heb de cd die erbij zat niet omdat ik de printer overgenomen heb. Ik heb via epson de driver gevonden maar dat is alleen maar zodat de printer kan printen via mn laptop. Kan iemand helpen of een link voor de volledige software?

Alvast bedankt

Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de printer van iemand overgenomen, dus heb je waarschijnlijk ook geen handleiding.

Download hier de handleiding: Epson Stylus SX200 : Handleidingen en documentatie

Ik zou de op een na onderste kiezen: User's Guide (1.0), van 4,42 MB

Je download dan een .zip bestand. Dubbelklik op het gedownloade zip bestand en kies dan 'Alle bestanden uitpakken'.

De bestanden in de uitgepakte map worden getoond. Dubbelklik op INDEX.HTM

De handleiding zal in je browser geopend worden.

Klik op de index-pagina op 'Problemen oplossen', en daarna op Problemen met de afdrukkwaliteit > Onjuiste of ontbrekende kleuren.

Die pagina kun je eerst lezen en dan verder klikken op 'De printkop reinigen'.

Ik vermoed dat het hulpprogramma 'Head Cleaning (Printkop reinigen)' al in de driver zit.

De handleiding toont hoe je het reinigen van de printkop moet uitvoeren via het pictogram van de printer in het systeemvak.

Wanneer het pictogram van je printer niet wordt getoond in het systeemvak, dan kun je daar ook instructies vinden, waarmee je ervoor zorgt dat het pictogram voortaan wel getoond wordt in het systeemvak (vlakbij de klok).

Ik hoop dat je hiermee verder komt.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.