Ga naar inhoud

Externe harde schijf wilt niet openen


zoko

Aanbevolen berichten

Mijn externe harde schijf van 2jaar oud wilt niet meer openen. Het gaat om My Passport van Western Digital....

Al mijn fotos van de geboortes van mijn kindjes en hun leven tot nu toe staat erop, en heb het spijtig genoeg nergens anders op staan... Het is dus super belangrijk voor mij :dong:

Ik ben een echte leek als het gaat om computers dus hopelijk heeft iemand van jullie het geduld dit uit te leggen en op te lossen. Ik ben ten einde raad!

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder je de harde schijf altijd via de functie " hardware veilig" verwijderen" te vinden naast je klok rechts onderaan je scherm?

Controleer in schijfbeheer of je schijf nog zichtbaar is en of ze in NTFS, FAT of RAW staat.

Schijfbeheer vindt je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer, daar klik je op schijfbeheer.

Nu krijg je een overzicht van je schijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag zoko,

We hebben niks meer van je vernomen.

is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.