Ga naar inhoud

Google "Calendar" is nu "Agenda" geworden maar ...


Merel 469

Aanbevolen berichten

... het werkt gewoon niet meer !!!

Ik heb momenteel op mijn beide PC's dezelfde problemen met Google Agenda. Er werkt omzeggens niets meer.

Ik zal er zelfs vermoedelijk niet meer in slagen om mijn reeds gemaakte afspraken te exporteren naar een andere aganda (afspraken nog wel te zien , maar niet meer te wijzigen)

Zou het aan de recente Java update liggen of hebben evetuele gebruikers van deze GG "Agenda" nu ook dezelfde problemen ?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Om een of andere reden is het hier vanzelf in orde gekomen. Er waren nog enkele meldingeng van andere gebruikers in het Google forum. Slechts één enkel probleem is nog niet helemaal uit de weg. Schakelen tussen de views dag/week/maand duurt soms heel lang. Werken met IE gaat hiervoor blikbaar sneller dan met AvantBrowser (de snelste browser ter wereld... beweren ze...zelf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt.

Terzijde, off topic :

Ik ben zeker geen fan van "opgelost". Oude topics kunnen soms (veel) later worden aangevuld met zeer interessante informatie. Als iemand een inbreng wenst te maken op een onderwerp dat werd "gesloten" (vanwege "opgelost"), dan is de kans groot dat hij het niet meer zal melden, tenzij met een aanvraag om die topic weer te openen; dat is mij wat teveel.

Benevens... in deze zaak is het maar gedeeltelijk opgelost. Laden van de Agenda "afsprakenlijst" (de optieknop helemaal rechts) is doorgaans nog steeds onmogelijk. Google meldt het zelf en maakt de suggestie om later nog eens te proberen. Zal niet aan de browser liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het aan google zelf ligt dan kunnen wij er niets aan doen.

Als iemand hetzelfde probleem heeft wordt hen aangeraden om een nieuw topic te openen.

OK Jürgen, begrijp het best.

Ik zal het dan maar voor opgelost markeren.

Maar het is omdat jij het bent hoor !

:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.