Ga naar inhoud

Het verschil tussen 2 verschillende mappen weergeven


Beroe7

Aanbevolen berichten

Bestaat er een sotware om het verschil tussen 2 bepaalde mappen aan te geven?

Ik heb dus een map met muziek om mijn pc. Ik wil graag dezelfde muziek op mijn GSM. Als is af en toe nieuwe muziek download wil ik deze ook op mijn GSM. Maar als ik het een tijdje eens vergeet, weet ik niet welke liedjes nog niet op mijn GSM staan.

Dus zou ik beide mappen moeten kunnen vergelijken en zien wat er in de eene map ander zit dan in de andere.

Is dit mogelijk?

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

He Beroe7,

Ik gebruik total commander(vroeger wincommander) daarmee kun je zowel mappen vgl als synchroniseren. En het werkt perfect. Gebruik zelfs zelden nog de verkenner daar er betere functies voorzien zijn in total commander. Alleen een beetje wil om het aan te leren. Total Commander - home

Mappen vgl vind je terug onder het menu Markeren onderaan vgl direcory (vgl van linker en rechter venster). Synchr. vind je in menu opdracht en hier heb je verschillende opties die je kan gebruiken. Tip bij synchr. test je best eens uit door 2 mappen aan te maken op je hd en eens te oefenen.

Hopelijk probeer je het eens uit

Groeten pcbakker

aangepast door pcbakker
betere omschrijving van oplossing
Link naar reactie
Delen op andere sites

He Beroe7,

Ik gebruik total commander(vroeger wincommander) daarmee kun je zowel mappen vgl als synchroniseren. En het werkt perfect. Gebruik zelfs zelden nog de verkenner daar er betere functies voorzien zijn in total commander. Alleen een beetje wil om het aan te leren. Total Commander - home

Mappen vgl vind je terug onder het menu Markeren onderaan vgl direcory (vgl van linker en rechter venster). Synchr. vind je in menu opdracht en hier heb je verschillende opties die je kan gebruiken. Tip bij synchr. test je best eens uit door 2 mappen aan te maken op je hd en eens te oefenen.

Hopelijk probeer je het eens uit

Groeten pcbakker

Ik wil het graag uitproberen, maar ik kan de download niet terugvinden op die website.

mvg,

Beroe7

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.