Ga naar inhoud

[OPGELOST] Pinnacle Studio "An error has occurred trying to run Magic Bullet Looks"


fvhbrugge

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van pinnacle Studio krijg ik de volgende melding.

"An error has occurred trying to run Magic Bullet Looks using your graphics card. Please be sure that your graphics card supports the minimum requirements for Magic Bullet Looks, and the latest graphics driver are installed."

Ik weet niet wat ik moet doen om deze melding op te lossen, wie helpt?

Versie Pinnacle Studio Ultimate 12.1

Dit probleem heb ik nu ook, nochtans heeft Pinnacle al gewerkt op mijn PC (Vista 64 bit) De grafische kaart is Asus EAH3870 met de recentste Asus drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de magic bullet looks moet je een vrij zware videokaart hebben dat ik zelfs mijn wenkbrauwen omhoog trek. Hebt je bepaalde videokaart niet dan kan je de programma gewoonweg niet opstarten.

De enige mogelijk is een andere videokaart en dan nog is de vraag of uw computer die recente videokaart aan kan.

U kan dat hier lezen:

Google Vertaling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de magic bullet looks moet je een vrij zware videokaart hebben dat ik zelfs mijn wenkbrauwen omhoog trek. Hebt je bepaalde videokaart niet dan kan je de programma gewoonweg niet opstarten.

De enige mogelijk is een andere videokaart en dan nog is de vraag of uw computer die recente videokaart aan kan.

U kan dat hier lezen:

Google Vertaling

Ik heb ondertussen de "oorzaak" achterhaald. Ik heb een ASUS 3870 videokaart. Pinnacle had altijd goed gewerkt met de ATI drivers.

Na de problemen heb ik Magic Bullets verwijderd, maar pinnacle kon nog altijd niet opstarten;

Een tijdje geleden had ik echter de drivers van ASUS opgehaald en ook gamerOSD van asus erop gezet. Dat was ik eventjes uit het oog verloren toen ik nog eens met Pinnacle probeerde te werken. Het blijkt nu dat die gamerOSD er teveel aan was en pinnacle hierdoor blokkeert.

Door gamerosd te verwijderen, werkt Pinnacle opnieuw zij het zonder Magic Bullets want dat heb ik nog niet opnieuw geïnstalleerd. Pinnacle meldt wel nog dat de drivers niet recent genoeg zijn. Wellicht moet ik opnieuw naar de ATI-drivers terugkeren en de ASUS-drivers niet meer gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toch even opzoeken want asus zelf geeft weinig informatie.

Het is inderdaad ATI® Radeon® HD 3870 - 512 mb

Welke moederbord hebt je?

De grafische kaart is een ASUS EAH3870 (ATI)

Het moederbord is een P5Q-deluxe

Besturingsysteem: windows vista 64-bit

De reden om voor de ASUS-drivers in plaats van ATI te kiezen, was dat met de Asus drivers energiebesparende maatregelen mogelijk zijn (aanpassen snelheid kaart aan de belasting)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.