Ga naar inhoud

pps niet te openen in vista live mail.


urbain1

Aanbevolen berichten

Hallo beste helpers,ik heb een klein probleempje met het openen van pps in windows live mail

Aangezien ik per dag toch zo een tiental pps-jes krijg zou ik het handig vinden dat die geopend worden in mijn mail.

Als ik op de paperclip klik dan zou normaal pps moeten openen maar bij mij is dat niet zo; ik krijg steeds de melding..........; er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.

Maak een koppeling via het onderdeel koppeling instellen van het configuratiescherm.

Hoe los ik dit op ????

Ik werk met vista en heb het gratis pps viewer gedownload , omdat ik geen office pakket heb.

Ik heb die verwijderd omdat het een proefversie was en ik vind persoonlijk het pakket veel te duur; daarom de gratische versie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

sla zo een .pps bestand op op je harde schijf.

Rechtermuisklik erop, openen met, een programma kiezen

Daar duid je die pps viewer aan, en vink je onderaan (altijd dit programma gebruiken" aan. Daarna moet hij die link kennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja ik heb ook dat programma voor mails maar ik heb xp en heb het gedownload samen met live messenger. Enkele dagen terug kreeg ik ook een mail met een pps bestand en er stond dit: [bESTANDSNAAM]._._.pps en Powerpoint kon dit niet openen.

Ook kan ik in dat programma alleen mails ontvangen, maar geen verzenden. heb al naar de support van Windows Live Mail gemailt en daar zijden ze dat ik mijn accounts moest wissen en terug instellen. Dit heb ik gedaan, werkte nog niet. In de reactie stond als het probleem dan nog niet opgelost is dat ik de nieuwste versie moest installeren, maar ik had al de nieuwste versie. Ik heb verder vanalles geprobeerd en heb ontdekt dat het aan de Firewall (Bullguard) ligt. Ik heb deze uitgeschakelt en toen lukte het. Toch staat Windows Live Mail bij de toegestane dingen!!

Hoe los je dit dan op?

Groetjes Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste helpers,ik heb een klein probleempje met het openen van pps in windows live mail

Aangezien ik per dag toch zo een tiental pps-jes krijg zou ik het handig vinden dat die geopend worden in mijn mail.

Als ik op de paperclip klik dan zou normaal pps moeten openen maar bij mij is dat niet zo; ik krijg steeds de melding..........; er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.

Maak een koppeling via het onderdeel koppeling instellen van het configuratiescherm.

Hoe los ik dit op ????

Ik werk met vista en heb het gratis pps viewer gedownload , omdat ik geen office pakket heb.

Ik heb die verwijderd omdat het een proefversie was en ik vind persoonlijk het pakket veel te duur; daarom de gratische versie .

Beste mensen ik heb ook het zelfde probleem ik krijg de pps bestanden in windows mail niet geopend. Maar als ik de bijlage gewoon opsla en dan dubbelklik dan opend hij deze wel op de gewone manier maar als ik dan weer in het mailprogramma probeer dan doet hij het weer niet. Terwijl pouwerpoint gewoon staad aangeklikt als standaard voor dit bestand type.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.