Ga naar inhoud

Spamfighter


Aanbevolen berichten

Op mijn XP Computer had ik Spamfighter geinstaleerd en deze verwijderd met Spamfighter remoever. als ik nu Outlook opstart komt de ze met de bijgevoegde melding. Als ik dam naar het menu extra van outlook ga en de invoegtoepassing open staat er niets van Spamfighter en weet niet hoe ik van deze melding af kom, kan iemand mij helpen.

alvast bedankt, groeten, Jan

post-3307-1417703757,8462_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Outlook -> Extra -> Opties -> tabblad "Overige" -> klikken op "Geavanceerde Opties" -> kies voor "Invoegtoepassingsbeheer -> daar het vinkje wegnemen bij "Spamfighter Helper Outlook Extensions" en OK klikken. Dan je Outlook opnieuw opstarten en de foutmelding zou verdwenen moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost via Extra, vertrouwenscentrum, invoegtoepassing, Exchance-cliëntextenties, start. daar heb ik gevonden wat er was en kon de helper uitschakelen, bedankt voor de reactie, daardoor heb ik het kunnen oplossen
Een andere versie is soms een wereld van verschil. Maar leuk dat ik je op het goede spoor kon zetten :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.