Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 7 van 7
Overzicht bedankjes2Bedankjes
  • 1 Geplaatst door Asus
  • 1 Geplaatst door devlin7000

Kan Ad-aware niet verwijderen

Dit is een discussie over Kan Ad-aware niet verwijderen in het forum Archief Bestrijding malware & virussen , en maakt deel van de Bestrijding malware & virussen categorie; Beste Ik heb juist een nieuwe PC aangeschaft. Daarop staat Windows 8 64 bit en Bullguard virusscan. Nu was ik ...

Lid

Standaard Kan Ad-aware niet verwijderen

Beste

Ik heb juist een nieuwe PC aangeschaft. Daarop staat Windows 8 64 bit en Bullguard virusscan. Nu was ik mijn PC terug aan het herinrichten en heb ik via Ninite-site Ad-Aware op mijn PC geïnstalleerd. Op mijn oude PC heb ik dat een aantal jaar geleden ook gehad maar toen was dat maar een hulpmiddel om malware op te sporen en zeker geen volwaardige virusscan. Toen ik mijn vergissing inzag heb ik geprobeerd via Configuratiescherm Ad-aware te verwijderen maar de optie "Verwijderen" staat niet aangegeven. Dan probeerde ik Revo uninstaller maar dit gaat ook niet want Ad Aware is daar nergens te bekennen . Hoe krijg ik die rommel van mijn nieuw systeem af? Let wel Ik heb geen enkele ervaring met besturingssystemen en dergelijke dus ik heb echt wel stap-voor-stap-instructies nodig. Weet iemand raad a.u.b. want ik was nu net zo blij met mijn schone PC en nu staat er weeral direct rommel op. Voor mij geen Ninite meer want op deze manier gebeurt het veel te snel dat je vergissingen begaat! Groetjes en alvast bedankt voor jullie hulp. MVG Linda

Moderator Asus's schermafbeelding

Standaard

Heb je reeds een systeemherstel (klik er op) uitgevoerd naar een tijdstip van voor de installatie van die software ?...
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid

Standaard ad aware niet weg te krijgen

Jawadde! Koopt ge ne nieuwe PC en vraagt ge om alles in orde te zetten qua software Werkt da Systeemherstel weer niet! Dat heeft bij mijne vorige PC met Windows XP trouwens ook nooit gewerkt hoor. Als ik Systeemherstel aanduidt dan sluit de PC af met de melding dat er met "deze" PC iets mis is en na opstarten staat Ad-Aware nog juist op dezelfde plaats!

Moderator Asus's schermafbeelding

Standaard

Hier kan je de werkwijze bekijken die Lavasoft aangeeft om Ad-Aware te verwijderen.
    devlin7000 gaf dit bericht een bedankje.
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid

Standaard

Jeb gisteren op Systeemherstel gedrukt Kreeg melding dat er "iets mis was met deze PC" en nu blijkt er toch wel inderdaad iets niet jyust te zijn want het duurt heel lang als ik op de App Desktop tik voor ik van het startscherm naar Desktop kan Ook wordt er eerst een paars blanco scherm met alleen rechtsonder wat inconen alvorens mijn groen Desktop scherm met Desktopiconen en linksonder de iconen van internet explorer Firefox en verkenner Wat kan hier nu weer aan de hand zijn?

Lid
    Leeftijd
    43

Standaard

devlin7000,hier kun je lezen hoe je terug naar de fabriekstoestand kan gaan!! En hier kun je lezen hoe je een Refresch kan doen.

Lid

Standaard

Heb de Link gebruikt Ben naar Configuratiescherm gegaan maar vermits er geen 'Verwijderen' optie was heb ik zoals de software aangaf "Change" gebruikt Dus in het Nederlands "Wijzigen" Vervolgens heb ik alle stappen gevolgd en nu is Ad Aware eindelijk van mijn PC verdwenen De Snelkoppeling op het bureaublad heb ik nog wel handmatig moeten wegdoen. Nu maar hopen dat het Systeemherstel geen schade heeft veroorzaakt. In elk geval van harte dank voor uw hulp. MVG Linda

- - - Updated - - -

Rosty Ik heb Ad Aware eindelijk weg gekregen Nu eens kijken naar het herstellen naar fabrieksinstellingen Ik ga alvast even kijken of het niet te ingewikkeld is voor mijn bescheiden computerkennis
    Rosty gaf dit bericht een bedankje.

Discussie gesloten

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] Ad-aware en EasyCleaner krijg ik niet opgestart
    door louisewies in forum Archief Bestrijding malware & virussen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 17 januari 2013, 08:44
  2. Reacties: 13
    Laatste bericht: 11 juni 2012, 19:40
  3. ad aware wil niet installeren
    door yoke in forum Archief Andere software
    Reacties: 4