Ga naar inhoud

[OPGELOST] PC besmet met virus


Gast Lou01

Aanbevolen berichten

Ik heb een heel erg virus op mijn pc. Als ik op msn zat verstuurde de pc automatisch een link naar alle contactpersonen. Een paar dagen later kreeg ik op mijn bureaublad een melding dat er een virus op de pc zit en dat er actie nodig is. Inmiddels heb ik bijna geen controle meer over mijn computer. Ik krijg geen verbinding meer met het Internet en als ik een cd of usb-stick in de pc stop, geeft hij aan deze niet te kunnen vinden. Ik heb HiJackThis er op gezet en die kon hij eerst niet openen met veel moeite is het me toen toch gelukt een logje te maken maar deze kan ik dus niet meer van die pc afhalen. ik verstuur dit berichtje nu vanaf mijn laptop. Is er iemand die mij kan helpen of is het gewoon tijd om een nieuwe pc aan te schaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat lukt me dus niet, ik kan door het virus geen bestanden meer opslaan op usb-stick en ik kan ook geen bestanden meer zetten op een cd :-S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.