Ga naar inhoud

Probleem Avast antivirus


Aanbevolen berichten

Hallo

Toen ik mijn pc windows 7 kocht hebben ze daar avast 7 free opgezet,ik ken daar niks van

heb een upgrate gedaan,en zie dat ik nu versie 8 heb opstaan,

heb al twee keren een venster gekregen dat avast iets gevonden heeft,maar die weet niet zeker of dat het

veilig is of niet,er draaid zo iets van AutoSandbox,ik had de mogelijkheid om te beëindigen

of wel om door te gaan,heb dit beiden gedaan,mijn pc blokkeerd dan,

en moet afsluiten door de stekker er uit te trekken,kon geen kanten meer op,weet niet hoe dit komt,heb spijt van die avast 8,heb met versie 7 dat probleem niet gehad,wat is die AutoSandbox?Help me aub??:-):-)

Dankbare groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je weet wanneer je de update van Avast 8 gedaan hebt, kan je met systeemherstel teruggaan naar een herstelpunt van een datum voor deze update ... en dan krijg je de oude situatie weer terug. Probeer dat alvast eerst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape,heb me laten wijsmaken dat bij windows 7

dan al je mappen door elkaar staan,:thumpdown:

hoewel bij mijn XP heb ik dat meerdere keren

gedaan en dat lukte heel goed,zie wat ik steeds krijg als ik naar de verkenner wil,dus rechts klik op

de bol van Start,en dan moet ik eerst in dat venster aanduiden hoe ik dit wil openen,

kon ik maar een handleiding vinden voor de instellingen van die Avast:hmmmm::hmmmm:

groetjes

Reintje

post-15759-1417705356,9207_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ook in Win 7 kan je via Systeemherstel de normale toestand op datum van een vorig herstelpunt correct herstellen. Het verhaaltje van de mappen die door elkaar staan klopt helemaal niet. Dus kan je het gewoon proberen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Kape, een geruststelling voor wie weet wat alweer:top:

Ik denk en hoop dat ik het gevonden heb,ik heb die AutoSandbox uitgeschakeld

en nu krijg ik niet dat vervelende venster meer,waarschijnlijk zit dat wel in die vorige versie ook,

maar zal mijn pcman die instelleingen ook zo ingezet hebben,ben daar nooit naar gaan zien,

mijn XP heeft AVG antivirus en die ken ik wel goed.

nogmaals heel veel dank:adore:

groetjes

Reintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.