Ga naar inhoud

Virus (2)


Aanbevolen berichten

OMG! Jij hebt hetzelfde virus als mij. Ik ben al 2 dagen aan het zoeken naar een mogelijke oplossing! Gelijk maar even op dit forum aangemeld.

Dit is echt een lastig virus. Ik heb op internet gezocht en heb niet veel erover gevonden behalve deze melding van iemand die met hetzelfde zit:

URGENT VIRUS PROBLEM???? NO GENERIC ANSWERS windows-privacy-protection.com? - Yahoo! Answers

Daar worden ook meerdere 'oplossingen' gegeven, die ik bijna allemaal heb getest. Hier een overzicht welke proggie's ik heb gebruikt:

- norton antivirus (scans gedaan)

- ad-aware

- avg anti-spyware

- spybot search and destroy

- glary utilities

- superantivirus pro (trial)

Bijna al deze proggie's tevens in veilige modus gedraaid. Echter, ik kom maar niet van het probleem af.

Het virus veranderd je bureaublad, sluit je uit het register, kladblok, sluit verschillende antivirus prog's uit en diabled je internet (redirect naar andere sites) en geeft inderdaad steeds zo'n gele driehoek rechtsonder in taakbalk.

Ik ga deze zaken die jullie gepost hebben ook proberen, misschien komen we er dan wel uit. Want ik hoop niet dat er een reinstall van windows nodig is, maar ben er bijna bang voor want het virus is errrrg lastig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bill,

Heb je post even afgesplitst van het andere onderwerp - al zit je met dezelfde problemen - en een eigen topic gegeven, anders lopen de reacties door elkaar ... en dat werkt niet handig.

Begin misschien ook eens met een logje van HiJackThis en Combofix. Kunnen we al eens bekijken hoe de huidige situatie er bij jou uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry je bent me net voor, ik zag nu net dat mijn post als een topic start kwam terwijl deze hoorde onder het bericht van "pc naar de k***te door trojan", ik kon nergens een delete knop vinden... hier kan dus een slotje op :)

Drukte op Post Antwoord ipv Snel Reageren (nieuw op forum). Ik heb mijn bericht inmiddels wel verplaatst naar dat topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.