Ga naar inhoud

Aankoop nieuwe accu Dell


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb een Dell Studio 1558.Nadat ik mijn laptop iets meer dan 1 jaar had, kreeg ik volgende melding:

De batterij kan op normale wijze worden opgeladen, maar nadert het einde van zijn bruikbaarheidsduur.

Als ik op 'meer informatie' klik, krijg ik de mededeling een nieuwe batterij aan te schaffen.

Ik hechtte er eerst niet zo veel belang aan, maar ondertussen gaat mijn laptop maar max. 20 min. mee met een volledig opgeladen accu.

Ik denk dus dat het wel tijd is voor een nieuwe accu. (Hoe wel ik het wel erg vind om na 2 jaar een nieuwe accu te moeten aanschaffen terwijl mijn oude laptop (van de Aldi ) na 6 jaar nog langer op z'n batterij kan functioneren!)

Ik weet echter niet zo goed waar ik een nieuwe batterij moet kopen en wat voor één.

Op de site van Dell zelf vind ik géén accu voor mijn laptop terug.

Deze is exact dezelfde accu als dat ik heb: prijs €99,00

Dell Laptop Accu geschikt voor Dell Studio 1558 - ReplaceDirect.be

Deze zou ook geschikt zijn voor mijn laptop, ziet er op de foto's hetzelfde uit: prijs €79,00

Yanec Laptop Accu geschikt voor Dell Studio 1558 - ReplaceDirect.be

Is deze tweede slechter/beter, meer/minder betrouwbaar...

Is deze webshop betrouwbaar?

Heeft er misschien iemand andere (betrouwbare!) webshops/winkels?

Andere tips?

Alle hulp welkom!

Alvast bedankt

R0s3li3

Link naar reactie
Delen op andere sites

De site waar je naar linkt is betrouwbaar, ik bestelde er een 6-tal weken geleden nog een originele batterij voor een Asus laptop.

Levering gebeurt door een koerier, de beloofde levertermijn (volgende dag) werd niet gehaald (3 dagen) maar dat stoorde me niet meteen.

Ik ben zelf voorstander van originele onderdelen, maar mijn vriendin bestelde in dezelfde periode hier een nieuwe batterij voor haar Medion en die doet het eveneens prima...of diezelfde vlieger ook opgaat voor een Dell weet ik helaas niet.

Ze koos voor die webshop omwille van de prijs en de 3 jaar garantie.

De batterij werd opgestuurd vanuit Singapore en was op 6 dagen (te tellen vanaf datum van bestelling) in België met de post (aangetekende internationale zending).

Bij die tweede shop had ik persoonlijk mijn twijfels, maar die bleken tot op heden ongegrond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de originele Dell batterij heb je dan nog twee varianten: een 6-cel batterij en een 9-cel batterij...de eerste komt overeen met de batterij die je nu hebt, bij de tweede kan je langer werken met een laadbeurt, maar doordat er 3 cellen meer in zitten is deze batterij ook volumineuzer en gaat ze achteraan uit de laptop komen.

Succes met de aankoop !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.