Je mag alvast dit (klik erop) vragenlijstje invullen, zo kunnen de experts je sneller helpen.![]()
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Nieuwe pc kopen! in het forum Archief Aan- en verkoopadvies , en maakt deel van de Aan- en verkoopadvies categorie; hallo, ik heb al een tijdje een notebook van packard bell. deze comp heb ik 2 jaar geleden ofzo van ...
hallo,
ik heb al een tijdje een notebook van packard bell. deze comp heb ik 2 jaar geleden ofzo van me ouders gekregen voor hw etc. maar de computer begint me nogal te irriteren;p ik houd van gamen en het dding kan helemaal niets aan;p ik speel cod 1 en zelfs daar haal ik maar 20 fps;p dus het wordd tijd voor een game computer,
ik heb een budget van 800 euro, adviseren jully mij om een samengesteld iets te kopen of een kant en klare pc? ( ben nogal noob op dit gebied en allz.) ik heb al wat medion computers gezien rond 600-1000 euro, zou zon computer voldoende zijn voor gwn goede fps op zware spellen?