Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over Videokaart kopen, maar wat?? in het forum Archief Aan- en verkoopadvies , en maakt deel van de Aan- en verkoopadvies categorie; Goedemorgen, Onlangs is mijn videokaart kapot gegaan dit door toedoen van een kapotte moederboard (meen ik). Nu ben ik op ...
Goedemorgen,
Onlangs is mijn videokaart kapot gegaan dit door toedoen van een kapotte moederboard (meen ik).
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe videokaart maar weet niet goed waar ik op moet letten en wat nu goed is of minder goed. Een ding wil ik er wel mee en dat is gaming.
hoor graag wat jullie willen weten om te bepalen wat voor videokaart het beste is voor mijn pc.
alvast bedankt voor jullie info.
Voeding is SL500
230V
weet niet goed met wat je met naam bedoelt.
budget is ongeveer 200 euro.
Hallo Kevin,
Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…![]()