Ga naar inhoud

Malware op Ipad?


Aanbevolen berichten

Misschien dat een van jullie mij verder kan helpen...

Ik heb op mijn IPad2 (Niet gejailbreaked!) last van een invasie aan pop-ups. Ik heb volgens mij heel internet afgezocht, maar vind alleen maar dat dit niet mogelijk is....

Ook zijn alle laptops in huis besmet met malware (hier wordt inmiddels aangewerkt).

Kan een IPad via de wifi verbinding thuis toch op de een of andere manier besmet zijn door de laptops?

Inmiddels al tig keer alle data van de IPad verwijdert en geconfigureerd als nieuwe IPad waarbij ik geen gebruik heb gemaakt van de cloud om dingen terug te zetten, zonder gewenst resultaat.

Ideeen, tips? Van harte welkom!!

Vriendelijke groet Annet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Bedankt voor de link! Ik zal me er eens even in gaan verdiepen. Met jullie hulp en na een complete reset van de draadloze router lijkt het malware probleem op dit moment zowaar helemaal onder controle..

Bedankt voor alle hulp ook met de laptops!

Hartelijke groet Annet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Annet,

Zelf gebruik ik AdBlocker for iOS (Browser)

post-41531-1417705843,703_thumb.png

post-41531-1417705843,7259_thumb.png

post-41531-1417705843,7549_thumb.jpg

en MailWasher op de iPad.

post-41531-1417705843,7848_thumb.png

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.