Ga naar inhoud

Help bij het syncen van mijn Samsung tab3 tablet


Bustraa

Aanbevolen berichten

Beste forum leden ik kom er maar niet achter hoe ik mijn Samsung tab3 (P5210) kan verbinden met de USB poort van mijn PC met operating system Windows8.

Zoals bekend bezit de tablet geen USB poort, maar wel een verloop kabeltje.

Met de nieuwste versie van Kies, die ik op mijn PC heb geïnstalleerd, wordt de tablet niet herkent, ook niet als ik de tablet rechtstreeks op een USB poort van de PC aansluit.

Na al deze vruchteloze pogingen heb ik het in de richting van Dropbox gezocht.

Alle files geuploaded naar de Dropbox internet map en na een tijdje uploaden is dat gelukt. Alles zo ingesteld dat ik deze files ook kon lezen en bewerken op mijn tablet.

Mooi dacht ik dat is dan geregeld en nu deze files even downloaden van de Dropbox naar een mapje op mijn tablet.

Helaas, ik ben er tot op heden niet achter hoe ik deze files kan downloaden.

Wie wil mij helpen om, of het syncen mogelijkte maken van tablet-PC

of om de bestanden uit Drobox naar mijn tablet over te zetten

of is er nog een andere mogelijkheid die wel werkt.

Ik hoop dat iemand van de forumleden mij kan helpen dit probleem op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verschillende mogelijkheden waarmee je verbinding kan maken naar je PC worden in deze handleiding besproken vanaf blz. 30.

Samsung Kies werkt onder Windows 8, gebruik het zelf, maar als extra moet wel de Windows mediaspeler aanwezig zijn zoals je in deze link kan zien (specificaties).

KIES ZELFSTUDIE | SAMSUNG

Wat dropbox betreft, via deze link lees je hoe dropbox werkt. Via deze link lees je hoe je hoe je aan je bestanden op dropbox geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.