Ga naar inhoud

Profoon PM790


pandora

Aanbevolen berichten

Heb voor mijn moeder een "seniorengsm"aangeschaft en het lukt me niet om :

* tijdens een binnenkomende oproep verschijnt de id van de beller niet op het schermpje op de buitenklep

* als ze zelf wil bellen dan moet ze eerst op de groene toets drukken en zou dit willen veranderen zodat als ze de gsm opendoet de toetsen al verlicht zijn

Iemand raad en daad?

Many thnx,

Pandora

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de handleiding eens doorgelezen en moet zeggen dat ze niet echt overzichtelijk is.

Je kan ze via deze link downloaden.

Wat je eerste vraag betreft zal je de oplossing moeten zoeken bij instellingen-> gebruikersprofielen en of weergave.

post-23245-1417705916,3772_thumb.jpg

Voor de tweede vraag moet je ook bij weergave->verlichting zijn neem ik aan maar de groene knop indrukken om een nummer te bellen zal niet te veranderen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik naar gebruikerinstellingen ga en "klep open/klep dicht" selecteer kan ik enkel het signaal/toon aanpassen.

bij "weergave" verlichting kan ik enkel tijdsduur en helderheid aanpassen vd verlichting.

En zoals je zei de handleiding is alles behalve gebruiksvriendelijk:hmmmm:

many thnx,

Pandora

aangepast door pandora
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een contactformulier invullen via deze link waar je jouw vragen kan ingeven. Zij nemen dan terug contact op met jouw.

Ook telefonisch kan je er terecht tijdens de kantooruren, zie deze link.

Update:wat me invalt..... als je een nummer met naam eerst in het adresboek zet en dan door dat nummer opgebeld wordt is het dan zichtbaar op buitenklep?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.