Ga naar inhoud

Samsung 2.0 kies


Aanbevolen berichten

Geachte,

Ik heb het programma "Samsung 2.0 Kies" gedownload om gemakkelijk via USB kabel mijn agenda in Outlook te synchroniseren met mijn smartphone (Galaxy XCover). Reeds enkele maken is dit goed verlopen, zelfs muziekbestanden waren geen probleem. Sinds enkele weken loopt het programma 'Kies' steeds vast, ofwel wordt de verbinding met de smartphone niet tot stand gebracht, ofwel loopt het mis met het tabblad 'synchroniseren'. Oplossen van verbindingsfouten via het eigen programma van "Kies" geeft geen resultaat. Herhaaldelijk het programma sluiten en opnieuw opstarten ook niet. Ik heb reeds 2 maal het programma met een unstall programma (Revo Unstaller) uit mijn laptop gegooid en helemaal opnieuw gedownload. Waarom ging het in het begin wel enkele keren en nu niet meer. Doorheen al deze pogingen viel het mij op dat de CPU soms tot 100% opliep ! Ik doe waarschijnlijk iets stoms. Als iemand kan helpen zijn jullie het wel.

Met dank

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.