Ga naar inhoud

Heel vaak BSOD (Blue Screen of Death), help!


troy11111

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een redelijk nieuwe PC maar niet lang nadat ik hem heb aangeschaft begon ik al heel vaak BSODs te krijgen. Ik vraag me nu af of jullie weten waar het aan kan liggen?

Ik zag een andere thread (http://www.pc-helpforum.be/f182/blue-screen-driver-irql-not-less-47695/) waar ze zeiden dat je BlueScreenView moest downloaden, dit heb ik dus gedaan en dit zijn de resultaten:

1) 6-11-2014 20:51:25

* bug check string: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

* bug check code: 0x000000d1

* caused by driver: e22w7x64.sys

- Parameter 1: 00000000`00000000

- Parameter 2: 00000000`00000002

- Parameter 3: 00000000`00000000

- Parameter 4: fffff880`0444e403

2) 6-11-2014 22:14:36

* bug check string: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

* bug check code: 0x000000d1

* caused by driver: e22w7x64.sys

- Parameter 1: 00000000`00000000

- Parameter 2: 00000000`00000002

- Parameter 3: 00000000`00000000

- Parameter 4: fffff880`0444e403

Alvast bedankt!

Troy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat het iets met je driver voor de netwerkkaart te maken heeft.

Betreft het een merkcomputer? Geef dan merk, model en modelnummer door.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bedankt voor de reactie, hier is de screen die gemaakt is met Speccy:

http://speccy.piriform.com/results/SfwHT1efkbFEYRExULRDAKC

Ik heb gisteren ook even zelf zitten googlen en ik heb "Qualcomm Atheros Killer Service v2" uitgezet en dit schijnt te helpen, nog geen crash gehad vandaag. Maar als je ander advies hebt dan zal ik dit ook zeker proberen! :-)

Troy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.