Ga naar inhoud

Nikon S2700


Liberate

Aanbevolen berichten

Als ik deze foto camera aansluit via usb hoor ik een geluidje van windows dat ie aangesloten is maar staat niet tussen "computer" in de lijst en kan dus niets selecteren wat op m'n Nikon staat. Drivers zijn up to date... Weet er iemand raad???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik natuurlijk gedaan :dong:. Springt zelfs op in m'n lijst "hardware" maar verder dan dit doet ie niets. S2700 staat er met icoontje van camera en al maar kan er niet op dubbel klikken... Windows kan de gevonden drivers niet laden zegt ie uiteindelijk. Als ik dan op de drivers klik zegt dat ze up to date zijn en dat ik de laatste nieuwe heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geeft niet aan of je deze nieuwere versie van ViewNX al hebt geinstalleerd.

Voor wat betreft de drivers:

- open apparaatbeheer

- kijk daar onder Universal Serial Bus controllers

- noteer welke apparaten je ziet

- sluit apparaatbeheer

Sluit dan je camera aan op de PC;

- herhaal de eerste 3 stappen van het vorige stappenplan

- check of er een nieuw (samengesteld) USB apparaat bij staat

- zo ja,

--- rechtsklik op dat apparaat

--- klik op "Installatie ongedaan maken"

--- kies voor "stuurprogramma behouden"

Start de PC opnieuw op en probeer nogmaals de camera aan te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK de nikon staat in de lijst maar als ik erop dubbel klik staat er niets op de camera en er staan honderde foto's op. Vroger kreeg ik een POP up automatish als ik de camera aansloot. Nu niet meer.

post-3568-1417705765,6565_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Bij rechts klikken op de Nikon krijg ik een "foutmelding" in verband bij drivers.

post-3568-1417705765,6889_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is wat je deed niet wat ik vroeg ;-)

Apparaatbeheer open je zo:

1) klik op de Startknop (linksonder)

2) rechtsklik op "Computer"

3) klik op "Eigenschappen"

4) klik dan (aan de linkerkant) op "Apparaatbeheer"

Verder doen wat ik eerder aangaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb de allerlaatste ViewNX 2.9.2 en in apparaat beheer krijg iknog steeds een geel uitroep teken. Heb al de stappen gedaan van hiervoor en zelfs op de site gekeken van nikon. Heb ook een systeem herstel gedaan ... noppes.... iemand nog een idee? Bij dubbelklikken op de driver krijg ik dit : This device is not working properly because Windows cannot load the drivers required for this device. (Code 31)

aangepast door Liberate
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een gebed zonder end. Ik raad je aan om vanaf nu het geheugenkaartje even uit de camera te halen en dat in een kaartlezer te stoppen die met de PC is verbonden. Als je geen ingebouwde kaartlezer hebt, dan koop je er één voor weinig geld. Succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.