Ga naar inhoud

win 7 vraagje


mrboaz

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Voorafgaand al bedankt aan diegene die mij misschien kunnen helpen.

Ik heb zo'n 2 jaar geleden mijn eigen 'game-pc' gebouwd. Alleen heb ik al een tijdje last van crashes. Het was nog wel te overzien ong 1 per dag maar de laatste tijd elke keer als ik een spelletje speel (in dit geval meestal LoL) crasht mijn pc. verder zijn er geen problemen als de pc gewoon gebruikt word (internet, word, photoshop etc). Tijdens deze crash bevriest soms mijn beeld en gaat dan op zwart en soms gaat ie gelijk op zwart, en moet ik de pc geforceerd restarten om m weer aan de praat te krijgen.

Ik heb met 'whocrashed' wel eens gekeken wat nou precies uit de dumbfiles kwam en daar kwam over het algemeen problemen in de kernel uit (specifiek vaak: ntoskrnl.exe)

description: NT Kernel & System

Bug check description: This indicates that a kernel-mode program generated an exception which the error handler did not catch.

This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

ik hoop dat hier een knappe kop zit die mij misschien zou kunnen helpen,

bij voorbaat dank,

boaz

ik heb overigens windows 7 en een geupdate gpu driver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.