Ga naar inhoud

Herstel niet mogelijk?


kleinedikken

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een HP PavillionG7 laptop. met een herstelpartitie op de Dschijf en Win8.1.

Ik heb geruime tijd het gevoel dat er iets mis is, maar kan het niet thuiswijzen.

Bijvoorbeeld het openen van het rechtermuismenu van een document om het te copieren, vewijderen enz.. kost wel een halve minuut. Het openen van het document gaat wel snel.

De map app data is niet terug te vinden , ook niet met de mapoptie "verborgen bestanden weergeven" enz..

Nu dacht ik een herstel uit te voeren, maar bij de herstelopties staat een waarschuwing; "U kunt dit onderdeel niet gebruiken omdat uw gebruikersaccount zo ingesteld staat dat U altijd verwittigd wordt bij wijzigingen.

Als ik dan mijn accountopties bekijk kan ik enkel mijn profielfoto veranderen. Nochtans staat mijn profiel als administrator.

Iemand enig idee of ik dat herstel toch zou kunnen laten doorgaan. Of bestaat het risico dat ik de PC nooit meer aan de praat krijg?

Dank bij voorbaat voor het meedenken.

G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.