Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC. Budget +-1300 euro


Sloweater

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig? Meestal zware games, Films kijken, en de gebruikelijke administratieve werkzaamheden.

Wat is mijn budget? - Ongeveer 1300 euro, kan iets meer zijn als het nodig is om games op max settings te kunnen spelen.

Een merkcomputer of een samenstelling? - Een samenstelling lijkt me beter.

Ga ik overklokken? - is niet nodig.

Ga ik later upgraden? - Ik ga hem zeker upgraden, om games die in de toekomst uitkomen ook normaal te kunnen spelen.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Als het nodig is om een spel beter te spelen of een film te kijken, dan graag. verder niet echt nodig

Ga ik zelf assembleren? - Nee, ik ga niet zelf assembleren

Heb ik een besturingssysteem nodig? - hmm wat is het verschil. maakt me niet zoveel uit.

Ga ik zelf installeren? - als het niet moeilijk is, dan doe ik het liever zelf, of anders vraag ik het hier op de forum wel om hulp. :)

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Ik hou van zwart met rode licht als het kan.

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Een monitor en toetsenbord. Speakers koop ik later zelf wel. ik gebruik meestal mijn eigen headset.

Heb ik specifieke wensen? - stil graag.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Ik woon in Nederland en ik heb geen voorkeur voor een webwinkel.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sloweater,

Allereerst welkom op PC-Helpforum!

Ik heb een samenstelling voor je gemaakt, grotendeels gebaseerd op onze Best Buy Guide. Gedetailleerde informatie over de gekozen onderdelen vind je daar.

Enkele wijzigingen:

(De CM 690 III bevat geen rode ledverlichting, maar is qua prijs/prestatie wel een van de beste behuizingen op de markt. Eventueel kan je een rode LED-ventilator installeren.)

De voeding van 650W naar 750W veranderd, aangezien het 650W-model niet goed leverbaar was. Verder ook een Windows 8.1 NL licentie en Assemblage service toegevoegd. Voor de rest is de samenstelling identiek aan de Best Buy Guide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb een vriend die voor mij windows 8 heeft en kan installeren, dus dat is al iets goedkoper.

Als ik dan nog een monitor en toetsenbord toevoeg kom ik uit op ongeveer 1400 Euro.

Moet ik verder nog een antivirus programma erbij kopen? of zit dat er al bij?

Ik wacht nog een week voor ik met mijn aankoop begin, dan is mijn saldo wat gezonder.

Is het goed als ik een dag voor aankoop nog een keer hier kom voor een update?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.