Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

scherm staat ondersteboven

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
3 reacties op dit onderwerp

#1 candise

candise

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 404 berichten

Geplaatst 26 februari 2010 - 23:23

zit met een heel dom probleem, mijn dochter pakt haar laptop vast om het scherm wat rechter te zetten en moet ergens met haar elleboog op enkele toetsten gedrukt hebben en nu staat alles ondersteboven, hoe kan dit opgelost worden ? alvast bedankt

#2 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27427 berichten

Geplaatst 26 februari 2010 - 23:39

Volgen wat ik lees dit:
Ctrl, alt en het pijltje naar boven alle 3 indrukken (of crtl, alt en 2, 4, 6 en 8)

#3 candise

candise

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 404 berichten

Geplaatst 27 februari 2010 - 02:10

is perfect gelukt, bedankt, maar vraag me heel de tijd af wat nu in godsnaam het nut kan zijn om een scherm ondersteboven te zetten ? en nog iets anders, kan je een projector aansluiten op een laptop ? ik heb hdmi aansluiting

#4 stegisoft

stegisoft

Super Moderator

• Super Moderator
  • 27427 berichten

Geplaatst 27 februari 2010 - 06:46

Wat de bedoeling om de scherm ondersteboven te kunnen zetten denk ik omdat je dan bijvoorbeeld foto die onderste boven staat goed te zetten en soms gebeurd het dat de film onderste boven is.

Als je over videoprojector of we beamer genoemd dan zijn er verschillende aansluiting.

D-SUB 15pin in (VGA)
Cinch-Video
S-Video
USB Type B
3,5 mm Mini Jack

Dus geen hdmi.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!