Ga naar inhoud

usb aansluiting voor de muis


Gast nebuluchka

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast nebuluchka

Dit is de muis die ik vandaag nieuw heb aangesloten. MI-2330 Optical USB Multicolour Mouse/1492.

De website van Trust zegt dat er voor deze muis geen extra driver geinstalleerd hoeft te worden.

Maar een mens moet wat.....

Ik ben nu bezig met de diverse types van de driver Microsoft Intellipoint Mouse driver 6.2 uitte proberen. Dat is veel werk, want als het niet werk moer ik ze weer deinstalleren, maar enfin....

---------- Post toegevoegd om 15:49 ---------- Vorige post was om 15:45 ----------

Dat is helemaal niet zo vreemd dat je dit zegt, want als ik in apparaatbeheer op Muizen en andere aanwijsapparaten klik, dan staat er achter elkaar het volgende in een en dezelfde regel: Synaptics PS/2 port en Touchpad. Dat vond ik eigenlijk ook al vreemd. Zou daar het probleem dan liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bovenstaande niet lukt met die cd kan je nog enkele dingen uitproberen:

http://download.microsoft.com/download/8/A/7/8A76F2CF-0EB7-4690-8287-83BD2DD90118/IPx86_1033_7.10.344.0.exe

Klik op ["click here to download"] wacht 5 seconden en dan kun je het downloaden.

Als dit niet lukt verwijder het het dan weer van Configuratiescherm/Programma's en software

Heb je enkel problemen met optische muizen met draad.

Heb je al eens een draadloos exemplaar geprobeerd?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nebuluchka

Ik heb ook een optische muis zonder draad liggen, een met een USB stick erin. En die doet ook niets...... dus die heb ik gelijk weggelegd... kan een winkeltje in muizen beginnen :-))

Nee, ik heb geen CD-ROM bij mijn laptop gekregen. Al niet meer sinds ik met XP werk. Tot en met Win 95 heb ik steeds zo nu en dan mijn hele harde schijf leegehaald, geformatteerd en alles opnieuw igeinstalleerd. Bewerkelijke, maar leuke klus. Maar nu ik geen CD-ROM met de programma's erbij krijg, durf ik dat niet goed. Ook omdat ik voor mijn vrijwilligerswerk teveel afhankelijk ben van mijn PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nebuluchka

Heb driver dedective gestart en zijn werk laten doen (dit programma had ik al eerder geprobeerd). Hij vind wel 18 verouderde drivers en ik zou het programma kunnen aanschaffen, maar is dat nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nebuluchka

Heb een nieuwe muis gehaald, en ja hoor, doet het weer, maar op 1 USB poort, de onderste aan de linkerkant. Daar zitten er twee boven elkaar. Ik heb bij apparaatbeheer gekeken weer en alles gecontroleerd. Alles zou perfect werken. Kan ik via deze website een snapshot sturen van de USB Controllers onder apparaatbeheer? Ik zie wel dat je de tag image in kan voegen. Moet nog even uitvissen hoe dat gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nebuluchka

Rope, dank voor je reactie. Maar wat bedoel je precies met de poorten niet aangesloten zijn? Ik stop de USB stekker van de muis in de USB poort van mijn laptop. Kan het zijn dat de poorten intern, binnen de computer loszitten of zo? Ja, dat is natuurlijk mogelijk. Dan moet ik hem na laten kijken door iemand die verstand heeft van de hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem de poort die je gebruik voor je muis , en hang er wat anders aan bv,je printer of wat anders " waar je van weet dat het werkt ";werkt dit dan ook niet vrees ik er voor dat de connectie punten los zijn gekomen :dan komt er een technieker aan te pas !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.