Ga naar inhoud

USB stick is er plots mee opgehouden (de schijf moet geformatteerd worden voordat...)


catha

Aanbevolen berichten

Ik zat te werken en ik twijfel nu hoe het gegaan is.. Of ik had de stick veilig verwijderd en 10 min later toen ik 'm er weer in stopte kon ik mijn data niet bereiken. Of hij zat ín de computer toen ie ermee ophield. Anyway, als ik de stick in een computer/laptop stop, krijg ik de melding: De schijf in station I: moet worden geformatteerd voordat u deze kunt gebruiken. Als ik een andere werkende USB in dezelfde poort stop, dan is dat opeens station G:. Dat snap ik ook niet. Kan iemand me hiermee helpen? Ik hoop het enorm..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd de PC/Laptop te herstarten (zonder USB sticks).

Als dat niet help probeer dan het volgende eens :

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zo'n snelle reactie! Voordat ik dit probeer:

Is dit ook nuttig wanneer ik al op 3 verschillende computers/laptops geprobeerd heb tot mijn data te komen?

Met andere woorden.. Het is een stick probleem en niet een probleem van mijn laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eens een printscreen van schijfbeheer met de stick ingeplugd, schijfbeheer is te bereiken via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer.

In computerbeheer klik je op schijfbeheer, je schijven worden in beeld gebracht.

Hoe je een printscreen kan maken ( voor Windows 7) lees je hier, hoe je die afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je USB- stick staat in het RAW formaat en dat is helaas niet goed.

Is er nog data op de stick aanwezig die je wil redden?

Probeer dan eens met deze software. (klik erop)

Indien er geen data gerecupereerd moet worden kan je proberen in schijfbeheer met de rechtermuisknop op de stick te klikken en te kiezen in het menu voor formatteren (kies voor NTFS) om zo je stick te kunnen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er staan enkele niet al te grote, maar belangrijke documenten op. De stick zelf kan me gestolen worden, dat is het probleem niet! Betekent dat RAW formaat dat m'n stick kapot is ofzo? Ik ga kijken hoever ik kom met de software die je me aanreikt, bedankt alvast.

- - - Updated - - -

Wat moet ik doen: Complete recovery, Next, en dan..? Staat de juiste 'partition' er nu niet bij..? Probleem?post-43532-1417705411,7872_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeeeen idee wat ik allemaal gedaan heb, maar ik heb de belangrijkste documenten volgens mij allemaal terug nu!

Wat een geniaal programma haha. Ontzettend bedankt voor je reacties! Ik ga morgen nog even verder kijken, want het

is wel een chaos aan bestanden die ik allemaal moet afgaan om te zien of ze belangrijk zijn..

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder de RAW files zijn er inderdaad een hoop waar ik niets mee kan, helaas ook de presentatie waar ik vandaag een paar uur aan gewerkt heb. Maar heb toch een paar docs weten terug te halen en ik ben een stuk wijzer geworden! Bedankt nogmaals.

- - - Updated - - -

Sorry voor mijn spam-aanval, maar misschien weet je hier ook wel een oplossing voor? Is hier niet ook software voor te downloaden? Dankpost-43532-1417705411,8736_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je toch grotendeels je bestanden hebt kunnen recuperen.

Sorry voor mijn spam-aanval, maar misschien weet je hier ook wel een oplossing voor? Is hier niet ook software voor te downloaden? Dank25711d1368137464t-usb-stick-er-plots-mee-opgehouden-dit-nog-te-regelen-misschien.jpg

Gaat het over de presentatie die ook op de stick stond, en beschadigd is?

Heb je de powerpoint enkel op USB stick staan.

Onderstaande links helpen je misschien verder?

Remo repair powerpoint

recovery Toolbox for powerpoint

Problemen met een beschadigde presentatie in PowerPoint 2007 en PowerPoint 2010

Office-bestanden automatisch opslaan en herstellen - PowerPoint - Office.com

Problemen met beschadigde presentaties oplossen in PowerPoint 2003 en PowerPoint 2002

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.