Ga naar inhoud

Blauw scherm


Thuurke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste,

Ik heb mijn win 8 pc 'gereset', namelijk heb ik deze in instellingen vernieuwd.

Dus ik neem aan dat die oude dumpfiles niet meer van toepassing zijn op de pc.

Ik heb nu wel gisterenavond weer een crash gehad die meldde bad_pool_caller, dus ik heb daarvan wel een dumpfile gemaakt: [ATTACH]27956[/ATTACH].

Kan u me zeggen hoe ik in het vervolg die andere fout vermeid van service_exeption (en hoe ik eventueel bad pool caller vermeid)

Mvg,

Dumpfile 5.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ explorer.exe en druk enter.

Nu opent de verkenner met administratorrechten.

Kijk of je nu naar de map C:\Windows\Minidump\ kan en de bestanden verwijderen zoals aangegeven in moijn vorige bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb de PC volledig gereset naar fabrieksherstellingen en windows opnieuw geïnstalleerd op het aanraden van ASUS, maar al vlug kreeg ik opnieuw een crash met de vermelding DCP_WATCHDOG_VIOLATION

Die oude files gelden nu niet meer denk ik (of well?)

Ik heb er opnieuw een logje van gemaakt op bluescreenviewer: [ATTACH]28000[/ATTACH]

Mvg,

DPC_WATCHDOG_VIOLATION.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een reset naar de fabrieksinstellingen zou de map C:\Windows\Minidump\ leeg moeten zijn.

Bij een BSOD zouden er dus enkel bestanden van na de reset mogen staan.

Dit is blijkbaar niet het geval want de laatste bijlage is dezelfde als dumpfile 5 en 6 van voor de reset.

Ook zijn de gegevens niet zoals blue screen view ze normaal weergeeft.

Kan je eens controleren welke bestanden in de map staan?

Kan je me de originele .dmp bestanden bezorgen voor de bsod's van na de reset?

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.