Ga naar inhoud

Cinergy T-stick RC


computeboy

Aanbevolen berichten

Hey iedereen

Ik wist niet direct waar ik het moest plaatsen, dus heb ik het maar bij multimedia gezet.

Ik zou graag de Cinergy T-stick RC kopen, maar ik had hieromtrent een paar vragen.

Kan je met deze usb ook naar tv kijken zonder antenne? Hiermee bedoel ik met een coax-kabel die in een stopcontact gaat (kabel-tv).

Is deze usb compatibel met Windows 8? Ik denk van wel aangezien hij compatibel is met Windows 7 en dat is toch bijna hetzelfde.

Als je met deze usb enkel met de antenne kan kijken naar tv, is dat betalend of zit dit inbegrepen ofzoiets in ons kabel-tv-abonnement?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het om deze stick?

Antenne is voorzien, DVB-T signaal is wat je krijgt.

Ik zou niet weten op welke plaats je een coax kabel zou aansluiten en volgens mij dient de stick dus niet om tv te kijken via kabel op een computer als je dat bedoelt.

Deze stick kan dat wel neem ik aan maar is dan ook duurder.

Best vraag je toch wat meer info aan de verkoper voor dat je over gaat tot aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.