Ga naar inhoud

Router Probleem!


Gast sander2304

Aanbevolen berichten

Gast sander2304

beste,

 

ik heb het volgende probleem en hoop dat iemand mij hiermee kan verder helpen.

 

dit is mijn situatie nu:

 

telenet router ----> Dlink dsg-1008D (switch)  ----->  Dlink dir-100 ----->  Dlink DIr-615( voor draadloos) deze heb ik gisteren geinstalleerd en heb nu problemen met internet dat beperkt word.

 

nu was mij verteld bij eurosys dat ik de dhcp functie moest uitschakelen voor problemen te vermijden met mijn andere router. nu was mijn vraag hoe ik de dlink dir-615 kan instellen als wifi verdeelpunt zonder problemen te krijgen met mijn andere router en hoe ik het beperkte internetverbinding kan oplossen.

 

alvast bedankt,

sander

 

 

                                       

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Sorry voor de late reactie maar door de omschakeling naar de nieuwe forumsoftware zijn er enkele vragen blijven hangen.

 

Heeft de telenet router dan wifi?

Beste oplossing zou zijn om de Dir 100 gewoon te vervangen door de Dir 615, anders zit je met 3 routers en dat maakt het alleen maar ingewikkelder.

 

Heb je een handleiding van de beide D-link routers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast sander2304

Sorry voor de late reactie maar door de omschakeling naar de nieuwe forumsoftware zijn er enkele vragen blijven hangen.

 

Heeft de telenet router dan wifi?

Beste oplossing zou zijn om de Dir 100 gewoon te vervangen door de Dir 615, anders zit je met 3 routers en dat maakt het alleen maar ingewikkelder.

 

Heb je een handleiding van de beide D-link routers?

ik heb het probleem al gevonden.

de router sloeg de ip adressen op, heb deze nu gereset en alles doet het nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.