Ga naar inhoud

Brullend geluid


jumperken

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Hoe zou het komen dat mijn laptop (nog geen maand oud) zo een brullend geluid maakt. Het is niet omdat de pc op hoge toeren draait of iets dergelijk. En ik denk ook niet dat er al veel stof kan inzitten op nog geen maand oud. Ik had dat geluid trouwens al na een week of 2 (het geluid is zo luid dat ik mijn muziek op nivo 30 moet zetten zodat ik het zo goed als niet meer hoor). Soms als ik de computer plat zet gaat het over maar zeker niet altijd (staat meestal op zo een laptopsteuntje voor de gonio) maar ook zonder dit maakt die meestal echt een luid geluid...

 

Best eens binnenbrengen bij mijn computerwinkel? Er zit een SSD in (maar ik denk dat het eerder de ventialator is) best eens binnnenbrengen? 

 

Groetjes

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het misschien zijn door een één of andere slechte aansluiting? Want normaal zat er een hdd in en ze hebben er een ssd ingestoken maar toch..

 

Het probleem is dat het examen periode is dus niet gemakkelijk om hem nu zomaar binnen te doen ;) & zeker omdat ik hem elke dag nodig heb :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Kan het misschien zijn door een één of andere slechte aansluiting? Want normaal zat er een hdd in en ze hebben er een ssd ingestoken maar toch..

Het kan zijn dat de SSD niet goed vast zit maar dan nog maak het geen geluid omdat SSD geen bewegende element heeft.

 

Ik vermoed dat er iets mis is met de koeler van de processor.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nog een vraagje. Ik kijk veel naar mijn snelheid van mijn processor op mijn taakbeheer (bij prestaties). Maar ik heb opgemerkt (deze week) dat er nu altijd  2,49 mhz opstaat (max) maar als je naar die grafiek kijk is dat helemaal niet zo, hoe zou dit komen? Conflict met andere applicatie's die de setups van de pc bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat de SSD niet goed vast zit maar dan nog maak het geen geluid omdat SSD geen bewegende element heeft.

 

Ik vermoed dat er iets mis is met de koeler van de processor.

Wat dan zou veroorzaken dat mijn computer heel heet aanvoelt? (Wat hij eigenlijk niet is, de laptop is volledig aluminium dus je zal het wel voelen als die heet staat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download  AdwCleaner naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande vensters.
Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op AdwCleaner en selecteer als Administrator uitvoeren...
Voor XP: Gewoon dubbelklikken op AdwCleaner.
Klik vervolgens op Verwijderen.
Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
Klik bij AdwCleaner – Herstarten Noodzakelijk op OK

Dat tijdens de actie de snelkoppelingen verdwijnen, is normaal. Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile. Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...


# AdwCleaner v4.106 - Rapport aangemaakt 02/01/2015 op 13:50:15

# Laatste Update 21/12/2014 door Xplode

# Database : 2015-01-01.1 [Live]

# Besturingssysteem : Windows 8.1 Enterprise (64 bits)

# Gebruikersnaam : X

# Gestart vanuit : C:\Users\X\Downloads\adwcleaner_4.106.exe

# Optie : Scannen

***** [ Services ] *****

***** [ Bestanden / Mappen ] *****

Bestand Gevonden : C:\Users\X\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_static.audienceinsights.net_0.localstorage

Bestand Gevonden : C:\Users\X\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_static.audienceinsights.net_0.localstorage-journal

Bestand Gevonden : C:\Users\X\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxps_static.olark.com_0.localstorage-journal

Map Gevonden : C:\Users\X\AppData\Local\eSupport.com

***** [ Taken ] *****

***** [ Snelkoppelingen ] *****

***** [ Register ] *****

Sleutel Gevonden : HKCU\Software\eSupport.com

Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Softonic

Sleutel Gevonden : [x64] HKCU\Software\eSupport.com

Sleutel Gevonden : [x64] HKCU\Software\Softonic

Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\systweak

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17416

-\\ Google Chrome v39.0.2171.95

[C:\Users\X\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] - Gevonden [Search Provider] : hxxp://nl.softonic.com/s/{searchTerms}

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1405 octets] - [16/12/2014 18:56:12]

AdwCleaner[R1].txt - [1623 octets] - [02/01/2015 13:50:15]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R1].txt - [1683 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.