Ga naar inhoud

Fout bij opstarten - geel scherm en verdeling in 4


DeborahL07

Aanbevolen berichten

Probeer eens opnieuw op te starten in veilige modus (druk op f8 tijdens het opstarten) u word dan gevraagd of u normaal wilt starten of dat u veilige modus wilt.

 

Als dit er nogsteeds zo uitziet in veilige modus is het vrij veilig te zeggen dat ofwel de videokaart of het scherm defect is.

Als u de mogelijkheid heeft om een ander scherm aan te sluiten (bijvoorbeeld aan de tv) probeer dit dan eens. Als het zich hier niet voordoet is het scherm defect.

 

Als het zich in veilige modus niet voordoet en op een ander scherm nog wel dan is het waarschijnlijk een driverprobleem, in dat geval is dat ook prima op te lossen via de veilige modus. U dient dan de software van uw videokaart te verwijderen.

 

In dat geval wil ik vragen deze handleiding te volgen en dan hier een link naar het logje te plaatsen zodat ik of een van mijn collega's kan zien wat er verwijderd dient te worden

 

http://www.pc-helpforum.be/topic/47655-speccy-handleiding/

aangepast door Yannick
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.